نوشته شده توسط : طراحی سایت

[color=#333333]سئو و بهینه سازی وب سایت تاثیر بسزایی در رشد یک وب سایت دارد، سئو – SEO به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر می باشد، و این بهینه سازی به دو صورت In-Page (سئو داخلی وب سایت) و Off-Page (سئو خارجی وب سایت) انجام می پذیرد.

نحوه تاثیر سئو بر رشد یک وب سایت

هر نوع طراحی وب سایت نیاز به سئو دارد، اما این بهینه سازی بر انواع وب سایت ها به گونه ای متفاوت انجام می گردد. به طور مثال در صورتی که شما یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید، با سئو و بهینه سازی وب سایت فروش طراحی وب سایت خود را اضافه می کنید و مشتریان زیادی را جمع آوری می کنید اما در صورتی که یک طراحی وب سایت شرکتی داشته باشید با SEO اعتبار و ارزش وب سایت خود را بالا می برید، در صورتی هم که یک طراحی وب سایت دانلود و یا سایت خبری داشته باشید با بهینه سازی وب سایت بازدیدکنندگان زیادی را از طریق موتور های جستجوگر وارد وب سایت خود می کنید.

برند مارکتینگ

اما کلیات سئو وب سایت در بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر خلاصه نمی شود، سئو جهات و قسمت های دیگر نیز مانند برند مارکینگ دارد، خیلی از وب سایت ها و شرکت های هستند که شاید در کلمه کلیدی وب سایت خود در پیج دهم هم نباشند اما از وب سایت هایی که در پیج اول هستند مشتری و درآمد بیشتری دارند! بله به این گونه بیزینس برند مارکتینگ می گویند.

جمع بندی

یک وب سایت بدون سئو و بهینه سازی وب سایت قادر به رشد، توسعه و افزایش فروش و مخاطب وب سایت خود نیست، طراحی وب سایت بدون سئو مانند خودروی بدون بنزین می ماند.[/color]



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وبسایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()